|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Det er jo trendy å hive ut bøkene eller finne på noe "gøy" med dem. Vet ikke hvor mange ganger de siste årene jeg har lest om bøker som blir til klokker, hyller eller bordpynt og fargesorterte bokhyller i diverse interiørblader og blogger. Man skal ha hvite vegger, luft og lys og da passer gamle, støvete bøker veldig dårlig. Med mindre man har dem i en pen, liten bunke med en lampe på eller noe sånt.
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er bokhyller på tur ut?
Hvem er man? Jeg må ikke det, og jeg har bord, så jeg trenger ikke stable samme bøker for å sette lampene mine på. Det ser bare fjollete ut! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Man er en som er opptatt av å følge interiørtrender. Helt fiktiv altså. Det finnes trender der ute selv om ikke akkurat du følger dem.
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Er det inn å fargesortere bokhyller nå? Da var min mann forut for sin tid, for han fargesorterte den for fire år siden, etter å ha set seg grundig lei på at undertegnede ikke klarte å forholde seg til sjanger- eller alfabetsystemet hans. Så han mente at fargesystemet måtte være så enkelt at selv Mor kunne klare det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|