Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Like kjoler - søtt eller sært?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-11, 13:05   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Like kjoler - søtt eller sært?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Det kan jo være kjempefint:

Men sånn litt på siden.
Hvorfor er det så mange som kler tvillinger likt da?
Jeg synes det ser litt rart ut.. hvorfor to som er født på samme dag må være kledd likt, når ikke resten av familien er det?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 13:08   #2
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nessie - det har jeg også lurt på. Det eneste svaret jeg finner, er at det er gøy å lure lærerne med hvem som er hvem.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 13:10   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men sånn litt på siden.
Jeg synes det ser litt rart ut.. hvorfor to som er født på samme dag må være kledd likt, når ikke resten av familien er det?

Jeg synes også det ser rart ut. Vi kjenner flere som kler søsken likt, og sjansen er jo da stor for at bare en av dem egentlig passer antrekket.

Min mor var tilhenger av like antrekk til meg og min søster. Jeg er mørk og liten, hun var stor og lys. Unødvendig å si at minst én av oss så grufull ut i klærne.

Gammel 14-09-11, 13:47   #4
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men sånn litt på siden.

Nei, nei, du må vite at resten av familien selvsagt alltid har på seg det samme som tvillingene. :går og leter opp en av mine rosa Hello Kitty gensere i skapet:

Gammel 14-09-11, 17:52   #5
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

4-åringen min hadde syntes det var helt topp med lik kjole som meg, men jeg tror ikke jeg hadde valgt det, nei, det blir ikke på tale, faktisk. Ha lik "stil" i et selskap f.eks, det kunne jeg gått for, men jeg har aldri kjøpt klær til henne for å matche meg.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 15:14   #6
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men sånn litt på siden.

Jeg har ikke for vane å kle mine tvillinger likt men av og til finner jeg fine klesplagg som jeg får lyst til å kjøpe til dem. La meg si det sånn at det da føles som en umulig avveiining hvem som skal få den fineste og hvem som må ta til takke med den stygge. Derfor skjer det fra tid til annen at de får noe likt, fordi de begge fortjener den fineste.

Og så ser jeg av og til på morgenen når jeg finner frem klær til dem at jeg er i rødt modus, joggebuksemodus eller rosa modus, da får de av og til samme farge, samme type bukse eller lignende T- skjorter. Ikke fordi jeg har noe brennede interesse av at de skal ligne men fordi jeg har dårlig fantasi på morgenen. Regner helt sikkert med at dette går av seg selv når de selv begynner å bestemme hva de vil ha på seg.

Forøvrig ville jeg aldri ha gått likt kledd som mine døtrene og jeg vet at jeg ville fått neller om min mor ville kledd seg i det samme som meg.

Gammel 14-09-11, 15:21   #7
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

:hyperventilerer ved tanken på at mora mi skal komme med makne kjoler til oss:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 11:11   #8
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Fordi det er vanskelig nok å finne ett pent antrekk, om ikke man skal finne flere *Kler gjerne alle jentene mine i like antrekk hvis jeg har muligheten*

*Vurderer muligheten for å kle meg i det samme som døtrene mine*

*Ferdig vurdert, kommer nok ikke til å skje*

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.