|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?
|
|
|
#2 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Nessie - det har jeg også lurt på. Det eneste svaret jeg finner, er at det er gøy å lure lærerne med hvem som er hvem.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg synes også det ser rart ut. Vi kjenner flere som kler søsken likt, og sjansen er jo da stor for at bare en av dem egentlig passer antrekket.
|
|
|
|
#4 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, nei, du må vite at resten av familien selvsagt alltid har på seg det samme som tvillingene. :går og leter opp en av mine rosa Hello Kitty gensere i skapet:
|
|
|
#5 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?4-åringen min hadde syntes det var helt topp med lik kjole som meg, men jeg tror ikke jeg hadde valgt det, nei, det blir ikke på tale, faktisk. Ha lik "stil" i et selskap f.eks, det kunne jeg gått for, men jeg har aldri kjøpt klær til henne for å matche meg.
|
|
|
#6 |
|
Helt vanlig
|
Jeg har ikke for vane å kle mine tvillinger likt men av og til finner jeg fine klesplagg som jeg får lyst til å kjøpe til dem. La meg si det sånn at det da føles som en umulig avveiining hvem som skal få den fineste og hvem som må ta til takke med den stygge. Derfor skjer det fra tid til annen at de får noe likt, fordi de begge fortjener den fineste.
|
|
|
#8 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fordi det er vanskelig nok å finne ett pent antrekk, om ikke man skal finne flere
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|