Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Superlæreren?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-11, 16:37   #11
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Superlæreren?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er "mange lærere" = rine? Siden du mener jeg er blottet for selvinnsikt? :skjønner ikke resonnementet:

Det faktum at realityserien "Blanke ark" ikke får meg til å bli ellevill av begeistring, er ikke det samme som at jeg mener at jeg (eller andre lærere) er utlært i noe som helst.

Jeg har vel ikke sagt at du er en av lærerne med dårlig relasjonskompetanse og/eller dårlig komunikasjonsevne.

Mange lærere er ikke lik alle lærere.

Men hvis man jobber ved en skole der lærerne er dyktige hele gjengen når det kommer til disse to tingene, da tror jeg den aktuelle skolen er relativt unik. Jeg mener om man virkelig ikke kan skjønne at det er mange lærere som har utviklingspotensiale.

Jeg har jobbet ved en arbeidsplass der den generelle tanken var at vi ikke egentlig hadde noe særlig utviklingspotensiale fordi det vi gjorde var så himla bra. I retrospekt kan jeg vel se at vi i grunn var ganske blottet for selvinnsikt.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.