|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?
Å ha en generell diskusjon på hva en anser som sunt og usunt, er absolutt på sin plass, men jeg synes det er *litt* dårlig gjort å gjøre det i denne. Jeg har gått gjennom hele tråden nå, og jeg ser ikke det du, apan, Tallulah m.fl. ser. Jeg ser sunne matpakker, så innslag av riskaker, rosiner og oljede nøtter (?) farger ikke mitt syn og det gjør ikke matpakkene uverdige trådens tittel heller.
|
|
|
#2 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nei, og nettopp det at du ikke ser det vi ser - og omvendt selvfølgelig, gjør at denne diskusjonen oppstod Sist redigert av m^2 : 22-09-11 kl 13:38. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flott matpakke.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Denne matpakka gikk rett i kjøleskap i andre enden, jeg aner ikke hvor lenge reker holder seg?? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Hehe, ja, jeg vet hvorfor diskusjonen oppsto, det jeg ville frem til er at ingen legger ut bilder av annet enn det de oppfatter som sunne matpakker selv, så hvis man er uenig i at matpakken er helt sunn, kan man forkaste det man anser som usunt og la seg inspirere av det sunne. Å fremstille det som en universell sannhet at det er usunt og at det ikke hører hjemme i tråden i det hele tatt, er unødvendig synes jeg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|