Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sunne og "morsomme" matpakker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-11, 14:08   #10
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Til mitt forsvar, så spurte jeg bare om det var sånn mat dere sendte med hver dag, så jeg vil helst ikke bli beskyldt for å komme med massiv kritikk av matpakkene deres. Et sånt spørsmål syns jeg det bør være rom for i en tråd om sunne og kreative matpakker.

Jeg er ikke helt sikker på at det siktes spesielt til deg og det er klart man kan stille spørsmål, men akkurat dette med å diskutere hva som gjør matpakken sunn eller ikke kan være lurt å gjøre i en annen tråd. I denne tråden deler jo veldig mange av seg selv med bilder og sine erfaringer og da vil det lett kunne oppleves som personlig kritikk dersom man begynner å diskutere slikt her. Det blir på en måte umulig å diskutere på generelt grunnlag fordi fordi folk føler seg truffet, selv om det ikke er meningen å kritisere noen.

Dessuten blir det snakk om svært små nyanser fordi alle her er egentlig enige om at matpakken hovedsakelig skal være sunn. Da er det muligens mer fruktbart å komme med forslag og ideer enn å kritisere.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.