|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: FacerapeAlle jeg vet om kaller det frape. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FacerapeJeg har aldri lest orden sånn før som jeg kom til å tenke på nå hvorfor i alle dager du syntes det orden var så ille. Har aldri lest det som face rape før, men lest det som facer ape. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Facerape
![]() |
#26 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Nå skal det være sagt at jeg er ganske dårlig på mye engelsk og kan fint lage egne ord i hodet mitt som passer fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Aktiv
Hvor: Asker
![]() |
![]() Sv: FacerapeHuff, aldri hørt det før men syns ikke spes om bruken av det... Men at ungdom finner på nye ord som voksne (huff igjen, må jeg være det?) ikke syns noe om er vel lite nytt. Men håper de kan finne noe annet å kalle det
![]() |
#28 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: FacerapeHa ha, kanskje ikke rart 'gamlingene' adopterer ordet om de ikke ikke skjønner hva det står for engang.
![]() |
#29 |
www.bomulls.no
|
Kjøttbleier!??
![]() |
#30 |
Textrovert
|
![]() Sv: FacerapeJeg tror at ungdommen generelt bruker ordet "rape" og "voldtatt" veldig mye. I alle fall gjør syttenåringen min det, og jeg reagerer veldig sterkt på det, men han er mer "whatever". Og jeg vet at det ikke er fordi han tar lett på temaet voldtekt, men mer fordi ordet i seg selv har blitt så utvannet.
![]() |
#31 |
Erfaren
![]() |
![]() Sv: FacerapeJeg liker ikke det ordet og bruker det heller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: FacerapeJeg bruker jo ikke det ordet selv da *gammel*, men det er et ord jeg både hører og ser ofte. Synes ikke det er noe ille ord jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|