Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Den filmen som har berørt deg mest?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-07, 22:16   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den filmen som har berørt deg mest?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

La vita e bella. Definitivt. Jeg får klump i halsen bare jeg tenker på den.

Jeg så den på kino, og visste ingenting om filmen før vi så den. Snakker om å få alt slengt midt i ansiktet.

Jeg tror en av de bedre filmene jeg har sett i det siste har vært The constant gardener, og V for vendetta - fordi temaet treffer så godt.

Ellers er det mange filmer som har berørt meg på andre måter, men det har gjerne vært mer i dokumentarsjangeren, f.eks. Al Gore sin miljødoku, den danske om New Zealand eksperimentet - men da fordi det treffer så veldig ettersom det er saker jeg er veldig engasjert i til daglig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.