|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
både her og der
|
Sv: Hvordan teller/regner dere inni dere?Jeg visualiserer regnestykket slik jeg ville ha satt det opp. Hvis jeg skal regne i hodet, kan jeg tegne tallene i lufta og "regne" stykket på den måten. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
er her
|
Sv: Hvordan teller/regner dere inni dere?Jeg gjør noe ala Mams, men ville sagt 40+40+2 i det regnestykket tror jeg...
|
|
|
|
#3 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan teller/regner dere inni dere?
He he, der er vi vist helt like!! Jeg å regner ut tall på den måten!! Men jeg kan "skrive" tallene over hverandre så mange tall går somregel greit. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Hvordan teller/regner dere inni dere?Jeg har systemer og mønstre i tallene som jeg sorter dem etter. Jeg visuliserer dem, ikke som terninger, kort eller dynger, men som tall i mønstre. Når jeg tenker eller skal hoderegne kikker jeg opp til høyre. Når jeg konsentrerer meg rynker jeg brynene og lager trutmunn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|