Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Noen som vet hvor man får kjøpt Röhnisch Plus treningstøy?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-11, 21:20   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor man får kjøpt Röhnisch Plus treningstøy?

Takk for flere tips! Jeg mener å huske at jeg måtte opp i to størrelser større enn jeg normalt bruker, da jeg prøvde Röhnisch Plus en gang for en del år siden.

For meg som er stor og trener ganske hyppig, så er det frustrerende at være så vanskelig å finne ordentlig kvalitetstreningstøy i store størrelser. Er det ikke meningen at man skal trene, når man passerer størrelse 42?

Hvis noen har tips til andre merker som har romslige størrelser, så bare si i fra. Jeg har kjøpt litt fra Ellos, men synes ikke treningstoppene der er noe å rope hurra over.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.