Sv: Vanskelig
Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.
Dette hørtes litt ekstraordinært ut i mitt hode også, så det hadde jeg nok ikke reagert veldig på. Alle uker er da neppe slik?
Her er det f.eks tre fotballkvelder i uka, men det er sjelden noe kioskkjøp involvert (for noen). Kinobesøk og bursdager er også nesten utelukkende i helgene. Forresten merker jeg at situasjoner oppstår oftere jo større barna blir og da må man i større grad satse på at grunnkunnskapen omkring kosthold ligger i bakhodet.
Nesten alle uker blir litt som denne.
Han er som regel hos en kamerat en gang i uka - nå har jeg prøvd å få han til å spise hjemme bare fordi de alltid får saft, og aldri frukt og grønt.
Fotballkamper er jo bare denne sesongen, han har vel bare vært på 3-4 - men "alle" får kjøpe seg noe godt, burde jeg da nekte sønnen min det, nekte han å dra?
Bursdager kommer ofte i forbinelse med helg, men ikke alltid.
Det hadde vært gøy å se andre uker, for å sammenligne. Jeg er fortsatt strengere enn de andre foreldre virker det som, men jeg kan jo ikke si om de er like "aktive" på sosialfronten heller... men det er jo de samme som ofte er med på fotballkvelder, avslutninger osv...
Sliter på meg fordi jeg synes det er så viktig med kosthold og lest så mye om det.
|