Sv: Vanskelig
Vetle og en kamerat spilte fotball i hagen i dag, og plutselig kom han inn med en uåpnet is som naboen hadde kommet over med til dem. Det er liksom ikke måte på - ikke i egen hage engang får vi være i fred.
Det er veldig søtt og snillt gjort da, men alikevel irriterende og kanskje 4. gangen det har skjedd.
Vetle sa av seg selv at vi kunne legge den i fryseren. 
Synes de får servert godteri overalt jeg, bare når vi var innom lekebutikken fikk han drops her også, denne uken - men den ble kastet.
Vetle er en sosial gutt, så det er faktisk helt håpløst om han er mye borte hos kamerater i tillegg til alt annet som skjer.
Det er helt supert å kose seg innimellom, men det virker ikke på meg som om barna blir spesielt glade når de får godis - det er mer en selvfølge og irritasjon om de ikke får og sånn burde det jo ikke være. I perioder der det har vært en "bra" periode med lite søtt, er gleden mye større og det faktisk blir skikkelig kos å få noe godt.
Takk for mange fine svar. Jeg er alenemamma og godt å ha noen å drøfte ting med da pappan er på en helt annen planet. 
|