Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Vanskelig

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-11, 22:01   #11
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vanskelig

Vetle og en kamerat spilte fotball i hagen i dag, og plutselig kom han inn med en uåpnet is som naboen hadde kommet over med til dem. Det er liksom ikke måte på - ikke i egen hage engang får vi være i fred.

Det er veldig søtt og snillt gjort da, men alikevel irriterende og kanskje 4. gangen det har skjedd.

Vetle sa av seg selv at vi kunne legge den i fryseren.

Synes de får servert godteri overalt jeg, bare når vi var innom lekebutikken fikk han drops her også, denne uken - men den ble kastet.

Vetle er en sosial gutt, så det er faktisk helt håpløst om han er mye borte hos kamerater i tillegg til alt annet som skjer.

Det er helt supert å kose seg innimellom, men det virker ikke på meg som om barna blir spesielt glade når de får godis - det er mer en selvfølge og irritasjon om de ikke får og sånn burde det jo ikke være. I perioder der det har vært en "bra" periode med lite søtt, er gleden mye større og det faktisk blir skikkelig kos å få noe godt.

Takk for mange fine svar. Jeg er alenemamma og godt å ha noen å drøfte ting med da pappan er på en helt annen planet.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.