|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Ketose- ja mat?Nå trenger jeg en skikkelig piff for å fortsette og selv om jeg er godt kjent med lavkarbo, har jeg aldri prøvd ketose, men nå er jeg motivert.
![]() |
![]() |
#2 |
Einsam
|
![]() Sv: Ketose- ja mat?Rent kjøtt, kylling, fisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Ketose- ja mat?Takk
![]() |
![]() |
#4 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ketose- ja mat?Matvareinfo. Finnes også som app.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Ketose- ja mat?Floksa - du bør ha oppfølging av lege om du skal gå i ketogen diett. Det bør tas en del blodprøver av deg sånn at du får tilpasset kosten din etter akkurat dine behov samt at det skal fikses hvis du mangler noe av mineraler og sånn. |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Ketose- ja mat?Jeg har igrunnen lurt en stund - jeg vet ikke, og det er ren synseluretenking fra min side, men likevel - jeg gikk i ketose og lavkalori i et år samtidig som jeg trente og var under ekstremt stress. Resultat - stoffskiftesykdom. Jeg har lurt en stund på om så lite mat og ketose medvirket dårlig til utviklingen av stoffskiftesammenbruddet. |
![]() |
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Ketose- ja mat?Jeg gir blod, forrige gang jeg gav påpekte vedkommende som intervjuet meg før blodgivningen at jeg hadde en periodemed unormalt lave blodverdier, den perioden var jeg i ketose. I tillegg var jeg hos lege for å sjekke om det var noen mineraler eller vitaminer jeg manglet, det ble en liten liste.
![]() |
#9 |
can-jur
|
![]() Sv: Ketose- ja mat?
Går til lege hver 14 dag som oppfølging av vektreduksjon
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|