|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]()
Ikke sant? Den er så nydelig. Jeg fikk litt lyst til å lese den på nytt. Men aller først tenkte jeg at jeg skulle skaffe meg Anne fra Bjørkely på engelsk. Jeg har alle på norsk, men det er jo kjekt å holde engelsken ved like også.
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]()
Hvis du har dem på norsk, så har du ikke alle. Det finnes faktisk to som ikke er oversatt. (Ikke spør meg hvorfor??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]()
Godt tips! Tusen takk! Men er du helt sikker? Jeg har jo hele serien, fra hun kommer til Bjørkely til hun er eldgammel, 5 - 6 bøker. Jeg kan liksom ikke skjønne hvor det mangler noe?
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Flaks for meg at jeg kjøpte Hakkebakkeskogen til halv pris på ARK i dag da
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]()
Helt sikker. Eller i alle fall manglet disse bøkene fortsatt for et par år siden, da jeg sjekket sist. Sist redigert av Teofelia : 16-09-06 kl 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]()
Pluss at de som er oversatt til norsk, faktisk er en god del forkortet. De er veldig vel verdt å lese på engelsk, jeg koste meg nesten i hjel med dem da jeg var høygravid med Trollet og gikk hjemme og sullet.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]()
Nå blir jeg skikkelig arg! Hvorfor gjør de sånt? Da må jeg absolutt lese hele smæla på nytt, på engelsk.
![]() |
#12 |
Bedreviter
|
![]()
Gjør det og gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]()
Uff og uff. Makan til hærverk som er blitt utøvet på god litteratur med "barns beste" for øye...
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|