Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-11, 09:53   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Andre som opplever at tlfnr blir skrevet inn etter amerikansk standard? Altså ***-***** I stedefor *** ** ***?

Ja det har jeg lagt merke til. Det plager meg dog veldig lite.

Når man synker Spotify offline, tar det veldig stor plass? Jeg kan bare ikke fatte hvordan jeg har fått 18 GB ekstra når jeg ikke mangler noe jeg kan se. Bortsett fra at jeg må synke Spotifyen igjen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 11:34   #2
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Appene er fremdeles borte, men jeg laster de bare ned på nytt fra app-store - de som er gratis altså! Ringetonene og lydbøkene mangler også.

Hvis du ikke vet det, de appene du har betalt for kan du laste ned igjen gratis.

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Andre som opplever at tlfnr blir skrevet inn etter amerikansk standard? Altså ***-***** I stedefor *** ** ***?

Flere jeg har snakket med har opplevd dette, men hos meg er det ikke sånn. Jeg oppgraderte først på søndag da.

Jeg digger den rullegardina, eneste jeg har savna fra Heroen min det. Synes iCloud virker ok, men bare 5gb gratis. Vel, kunne godt ha vært det dobbelte.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.