Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

"Tangled" (To på rømmen)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-11, 11:25   #1
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Tangled" (To på rømmen)...

Barbie er grusom, rett og slett.
Desverre er ikke vesla enig.

Her i huset har vi to RapunzelBarbiedukker - de blir stylet og fikset på både titt og ofte.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 11:27   #2
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Barbie er grusom, rett og slett.
Desverre er ikke vesla enig.

Her i huset har vi to RapunzelBarbiedukker - de blir stylet og fikset på både titt og ofte.

Hår? Har jeg ikke sett. På Rapunzel den minste ser det ut som hun har fått en hårsykdom eller noe.

Børste og børste bokstavlig talt.

Gammel 18-10-11, 11:38   #3
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Hår? Har jeg ikke sett. På Rapunzel den minste ser det ut som hun har fått en hårsykdom eller noe.

Børste og børste bokstavlig talt.

Joda, fortsatt mye hår på begge to her - men jeg finner til tider lange, lyse hår på det mørke stueteppet...

Og "Tangled" er den fineste filmen, altså. "I see the light" er så vakker at jeg griner hver gang jeg hører den... :bløt:

When tomorrow comes
Gammel 18-10-11, 12:06   #4
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Tangled" (To på rømmen)

Jeg kjøpte Tangled for en stund siden,for her i huset elsker vi Disney-filmene,men jeg synes den er litt kjedelig,i grunnen,jeg tror jeg har orket å se den bare 2 ganger,og vanligvis er det jeg som maser om at vi må se en felles Disney-film,for å ha det sagt.
Prinsessen og frosken er jo søt,på en helt annen måte,jeg elsker fargene i den og handlingen er jo veldig søt.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 12:08   #5
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg kjøpte Tangled for en stund siden,for her i huset elsker vi Disney-filmene,men jeg synes den er litt kjedelig,i grunnen,jeg tror jeg har orket å se den bare 2 ganger,og vanligvis er det jeg som maser om at vi må se en felles Disney-film,for å ha det sagt.
Prinsessen og frosken er jo søt,på en helt annen måte,jeg elsker fargene i den og handlingen er jo veldig søt.

Kjedelig?!

Vi så den på kino alle sammen for noen måneder siden, vesla satt helt, helt stille under hele filmen... Utrolig.
Etterpå har vi sett den ca. 100 ganger på dvd.

When tomorrow comes
Gammel 18-10-11, 12:24   #6
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Den fenget ikke meg på samme måte som veldig mange andre av de animerte Disney-filmene,vet ikke hva det er med den filmen som gjør det,for jeg kan godt se de fleste andre en trillion ganger,men den der "ga" meg liksom ingenting. Jeg hadde veldig høye forventninger på forhånd,vi hadde sett reklamen på Disneychannel ørtogfjørti ganger,men jeg synes bare den ikke var så bra som alle de andre,av en eller annen grunn.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.