|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hver
Ja, men bare i den generasjonen? Det er det jeg mener med at det er en generasjonsting. Jeg tror ikke våre barn vil referere til ET og Star Wars? Jeg vil tro at de som er unge nå vil ha feks Avatar som en kultfilm som de vil referere til, heller enn Star Wars? Jeg har sett begge, men jeg opplever mer referanser til Star Wars enn Avatar - og det tror jeg skyldes alderen min (og alderen på de jeg omgår, selvfølgelig. Har ikke tenkt å ta på meg skylden alene, nei.
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverDet er en litt heselig uvane og bare stille spørsmål i et innlegg? Det ser så masete ut? Ikke sant?
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverHer var det mange gode forslag - jeg sliter med å finne filmer som barna kan enes om å like.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hver
Tror du virkelig det? Det er jo en usedvanlig klisjéaktig historie som har blitt fortalt utallige ganger før. Det kan forsåvidt hende at for de som er unge fjortiser nå, så er Avatar første gang de ser den historien, så for dem vil den kanskje føles som et "must"(*), men filmhistorisk sett kan jeg ikke tenke meg at den vil bli stående. Det som er spesielt med den er jo det tekniske, og så det at den tjente inn så uhorvelig mye penger.
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverSkilpadda: Jeg mente egentlig to ting, så det ble litt sammenblandet.
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Det er jeg enig i.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|