|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Kvinnen tilbake til kjøkkenbenken!Ok, så er dette gårsdagens nyheter. Men for pokker, da. Er det mulig å være noe mer unyansert enn dette? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kvinnen tilbake til kjøkkenbenken!Jeg kjenner at jeg ikke trenger å ta så veldig innover meg hva en dyrlege mener om barneomsorg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinnen tilbake til kjøkkenbenken!Jeg tenkte, da jeg leste dette i går, at; Trude da - når skal du lære å holde munn?
|
|
|
#5 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinnen tilbake til kjøkkenbenken!
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Kvinnen tilbake til kjøkkenbenken!Jeg kjente jeg ble utrolig irritert når jeg leste den artikkelen og så tenkte jeg wow! så flink dere er her da, som klarte å la være å hisse seg opp.
Ja, den måtte jeg jammen flire av. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Det er gjerne bedre for den mentale helsen å bare flire hånlig av slikt. Har jeg hørt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Jo, det tror jeg også. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
jeg ler gjerne hånlig, men kjenner at jeg rett og slett blir dritsur av sånne uttalelser. Det er historieløs og tankeløst og hadde jeg ikke sittet på forelesning og skrevet på mobil skulle jeg sagt mye mer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 21-10-11 kl 19:22. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinnen tilbake til kjøkkenbenken!En dyrlege som bor i et hus til 17 mill, og har au pair OG vaskehjelp blir ikke troverdig i denne saken. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Borte
|
Sv: Kvinnen tilbake til kjøkkenbenken!Jeg tenker at dette er litt Dagbladet-skapt også. Det er vel ingen tvil om at feminisme er ganske usexy for tiden og at tabloidene ynder å bruke antifeministisk stoff for alt det er verdt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|