|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Arbeidsgivere, legeerklæring og syktbarndager, oppkast og barnesykdommerJfr aml så er det ikke legeerklæring som er kravet, men erklæring på hvorfor ikke den andre forelderen kan ta sin andel av syktbarndagene. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Arbeidsgivere, legeerklæring og syktbarndager, oppkast og barnesykdommer
Og den saken er grei synes jeg. Det trenger man ikke å dra spyende barn til legen for å bevist. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Hvor i arbeidsmiljøloven fant du dette, forresten? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Arbeidsgivere, legeerklæring og syktbarndager, oppkast og barnesykdommersmilefjes, når jeg nå først er i farta |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Arbeidsgivere, legeerklæring og syktbarndager, oppkast og barnesykdommerMen som jeg har sagt tidligere, dette regelverket _beskytter_ også de som evt. kunne se ut til å utnytte systemet da. Fordi det er likt for alle. Eller dvs, enkelte arbeidsplasser er åpenbart mere rigid enn andre - min statlige arbeidsgiver er f.eks svært rigid. Sist redigert av m^2 : 22-10-11 kl 21:15. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Arbeidsgivere, legeerklæring og syktbarndager, oppkast og barnesykdommerjeg hisser meg visst litt opp over disse sykedagene |
|
|
|
|
|
#7 |
|
TittelTøs
|
Sv: Arbeidsgivere, legeerklæring og syktbarndager, oppkast og barnesykdommerÅ være grusom og rigid sjef inbiller jeg meg kreves langt mer i større bedrifter med flere ansatte. Om man skal synse eller være snill med f.eks. 40 ansatte, så sier det seg selv at det kan skape problemer for arbeidsgiver. Derfor er jeg helt enig med Billa, m^2 og eventuelt andre. :skummet tråden:
|
|
|
#8 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hø hø, hvordan fant du ut av det?
|
![]() |