|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?Finnmark
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?Hva med å kjøre valdresflya, lom, geiranger og så ta turen på mørekysten og nordover til dere kommer til Hitra og trøndelag. Så kan dere jo bare bestemme dere om dere om dere er klare for mer action eller at dere har brukt så lang tid at det bare er å kjøre strake veien ned riksvei 3. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?
Hvor i Vesterålen er du fra? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?Man kan jo også kjøre til bodø og ta hurtigbåt (?) over til lofoten. Det blir jo litt kortere. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?Jeg ville tatt E6 sørover jeg. Og tatt inn på et koselig hotell i Lubeck. |
|
|
|
#26 |
|
...we have cookies
|
All over. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?Lofoten er flott altså,jeg bor jo her. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?Pakk masse stearinlys/telys også. Kortstokk og spill. Bok. Hvor - hva med norskekysten litt oppover, så rett øst og svenskekysten (østkysten) ned igjen?
|
|
|
|
#29 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?Eller kjør til Sverige. Der er det mye vilt ( bokstavelig talt, til tider) og også endel herregårder og slott av den tilbaketrukne typen med varmt vann i dusjen og god mat |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Med bikkje?
That´s kind of the point, men vi dropper Lofoten anyways. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?Jeg ville vel ikke hatt noen bikkje nei. :senil: |
|
|
|
#37 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?Ikke fra mars i år. Du kjøper medisin (gjerne i Sverige), gir medisin og fyller ut skjemaet samme dag dere skal hjem.
|
|
|
|
#38 |
|
|
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?For øvrig kan jeg tipse om at kjæresten kikker litt skrått og veldig skremt på deg når du utbryter "Hvah! Kaller de DET en brudesuite? Men det gidder jeg jo ikke!" sånn helt ut av det blå. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|