Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-07, 05:22   #1
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Jeg er nevnt.

Veldig mange jeg er nysgjerrig på her, men nevner bare én, og det er glitterchick, for jeg digger stilen hennes, eller slik jeg har fått den beskrevet. Hun kunne sikkert tipset meg om hvor jeg får tak i kule klær, ting til huset og annet stæsj. Også har hun god greie på sørstatene, så hun kunne tipset meg om hvilke steder jeg bør besøke og hva jeg bør gjøre der.

Gammel 19-03-07, 07:09   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Treff? Hvor? Når? Må visst lete gjennom noen tråder skjønner jeg.

Har møtt noen her inne (og håper jeg får truffet dere alle igjen en dag) :

Mandarin
Bauche
Arken
Tinetoff
Senna
Bønna
(og så har jeg sett Sannemor i Dyreparken )

Er nysgjerrig på mange her, men de som popper opp i hodet sånn umiddelbart er:

søster - nesten naboer og har aldri møttes
guniss - min store forbildet på en viss front
Haugtussa
MinaX
Madam Mim - burde vært på et matkurs

og sist men ikke minst

Elinblu - føler nesten jeg kjenner deg etter å ha lest utallige dagbokinnlegg. Felles kjente har vi jo også .

Kommer nok på flere etter hvert, men akkurat nå er det litt for tidlig på morgenen til å tenke helt klart.

Sist redigert av Skytte : 19-03-07 kl 09:00. Årsak: Ooops, glemte Senna jo...
Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 20:26   #3
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg er nevnt.

Heldig du, det er ingen som er nysgjerrig på meg.

Gammel 19-03-07, 20:28   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Har jo møtt deg!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 20:37   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Pils er jeg med på . Selv om jeg ikke står på lista..
Men fotball?

Fotball er et must. Pilsen kan byttes i vin. Eller Clausthaler til Vimsen.

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Er jeg eksludert fordi Sogndal er i Adecco?

Sogndal har den flotteste sangen og den vakreste dialekten. Ikke eksludert.
:raus:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 20:40   #6
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Uff, nå fikk jeg nesten litt vondt her.. Jeg har jo møtt flere her, men henger ikke helt med på hvem som er her og NM. Så jeg kom til å glemme noen.

Jeg gleder meg til å møte ALLE jeg Er den grei?

Gammel 19-03-07, 20:42   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg er veldig glad i ØL...
Men mindre glad i fotball Men jeg kan jo alltids SNAKKE om fotball, uten å være stor fan?

Gammel 19-03-07, 20:44   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er veldig glad i ØL...
Men mindre glad i fotball Men jeg kan jo alltids SNAKKE om fotball, uten å være stor fan?

Det viktigste er ikke faktakunnskapen, men lidenskapen. Og du er da vel ganske så lidenskapelig, guniss?

Dersom du tar med den nyeste HM katalogen, kan vi jo katalogshoppe litt sånn innimellom fotballpratet?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 20:45   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Det viktigste er ikke faktakunnskapen, men lidenskapen. Og du er da vel ganske så lidenskapelig, guniss?

Dersom du tar med den nyeste HM katalogen, kan vi jo katalogshoppe litt sånn innimellom fotballpratet?

Jeg er veldig lidenskapelig!

Gammel 19-03-07, 20:49   #10
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Kan jeg henge med dere selv om jeg er skaptrønder?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 20:43   #11
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nysgjerrig på og ville gjerne ha møtt Lille Rosin, Ryli, Tinetoff, Iset og esme + mange flere.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 20:44   #12
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sogndal har den flotteste sangen og den vakreste dialekten. Ikke eksludert.
:raus:

Gammel 19-03-07, 22:20   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jo, men deg har jeg jo truffet og fått bekreftet at du er ei innmari trivlig dame da!....

Gammel 19-03-07, 22:26   #14
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jo, men deg har jeg jo truffet og fått bekreftet at du er ei innmari trivlig dame da!....

Du dah, det var innmari fint sagt da. Og i lige måde må jeg si!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.