|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Jakten på det perfekte reisemålet - badeferie med god mat
Vet du om noe sted på Sardinia som egner seg bedre for barnefamilier enn andre? Og hvor de bra strendene er? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
De bra strendene er nesten overalt. Jeg har vært to steder, leid leilighet rett på stranda i Costa Rei (ekstremt barnevennlig, nyyydelig strand!) og i sentrum i Alghero (i lavsesong) – Alghero er en fin by, men jeg tror kanskje det kan være litt på den grusomme siden i høysesong. Veldig fine strender der omkring også. Generelt er det veldig mye flott natur og stort potensiale for utflukter overalt på Sardinia.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jakten på det perfekte reisemålet - badeferie med god matFølger med i tråden siden jeg begynner å lukte på Italia til sommeren vi også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Strendene i Sardinia virker utrolig bra. Er det mye bølger, eller er det rolig sjø på Costa Rei? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jakten på det perfekte reisemålet - badeferie med god matJeg synes i tillegg at Italia er bra på mathygiene, kjølt mat er kald og varm mat er varm. Vi har aldri tatt noe for magen og vi har aldri vært syke eller bittelitt syke. Men unntak av Sardinia er det drikkevann i kranene, selv om flaskevann anbefales, men vann er trygt å bruke i matlaging og pusse tennene med.
Sist redigert av Lavender : 11-11-11 kl 13:05. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|