Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-11, 14:49   #39
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelse?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg har da også sett henne i media et utall ganger og det er jo nettopp denne saken som fikk henne til å ville starte stiftelsen. Hun ville jobbe for barns rettsvern og sikkerhet. Og saken i seg selv blir jo alltid noe media er interessert i, særlig avisene fremhever det som "selger", så og si hun "bruker hvert eneste sekund" synes jeg i beste fall er en klønete karakteristikk av et menneske som forsøker finne mening i det menigsløse. Klarte ikke å se den som helt grei og uproblematisk, til tross for at det har gått noen år.

Jeg har ikke støttet stiftelsen, fordi vi velger et til to formål pr år å støtte og stiftelsen har egentlig aldri vært sjekket ut av meg/ oss. Har aldri blitt spurt om penger, og har heller aldri fått noe videre informasjon om de.

Jeg kan bare svare for de klippene jeg har sett og hørt av henne, og da virker det som om hun hele tiden, uansett hva slags sak det i utgangspunktet dreier seg om, prøver å snu samtalen til å handle om Baneheia-saken og/eller Viggo Kristiansen. Om som jeg skrev tidligere: Det er forståelig, og det er menneskelig, men det gjør at rollene blir blandet og jeg synes ikke hun kommer heldig ut av det. Jeg synes det får henne til å fremstå useriøs som leder av stiftelsen.

Emneord
barn, organisasjoner, pengestøtte, stine sofies stiftelsen, veldedighet

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.