|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Jeg har fått invitasjon til tre ulike tilstelninger nå før jul. Først er det en tapas-middag for ingeniørene ansatt ved tre av fakultetene ved universitetet. Deretter er det en julefest for mitt fakultet, og i tillegg arrangerer fagforeninga julebord for sine drøyt 80 medlemmer ved fakultetet. Festlighetene foregår i kantinene på campus, mange fasiliteter å velge mellom som holder grei standard. Betaler ingenting selv.
|
|
|
|
#23 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Julebordet for hele etaten var på en restaurant med underholdning, og subsidiert, men med egenandel, og egen betaling av drikke utover kvelden. Vi skal dessuten ha ett halvdagsseminar med påfølgende middag for avdelingen, og senere et tilsvarende for bare seksjonen. Ingen av delene er med følge, begge deler er på veldig OK steder, og jobben dekker mat og drikke til maten. Jobber i Staten.
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 17-11-11 kl 17:09. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Vi har en festkomitè som ordner og bestemmer. Vi betaler moroa selv. Det er uten følge. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
--
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?De siste årene har vi vært på fjellet med partner og barn en helg i desember. I fjor var vi på Norefjell. Da var vi vel godt over 100 stykker med stort og smått. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Vi skal på hotell med julebuffet, dessertbuffet og levende musikk. Jobben betaler 60% av regninga, resten betaler vi sjøl. Drikke (foruten velkomstdrink) kjøper vi utenom. Vi får eget rom under middagen. Dette er uten følge.
|
|
|
#27 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Vi har lutefiskmiddag på restaurant med egenandel, julebord på jobb med mat og musikk med en større egenandel, og en julelunch som jobben spanderer. Alt uten følge.
|
|
|
#28 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Vi har et julebord for divisjonen jeg jobber, kjempestort og ganske tradisjonellt og så en årsfest med avdelingen, der det er overnatting på SPAhotell på fjellet i slutten av januar. I tillegg gjør jeg alle mine oppgaver for en annen enhet, så da er jeg bedt på julebord der også, sånn vanlig enkvelds greie. Bortskjemt på den måten. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Min jobb arrangerer ikke julebord, men noen har tatt initiativ til middag for avdelingen som de som vil være med må dekke selv.
|
|
|
#30 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Julebordet pleier å være på en fredag i månedsskifet november/desember, på et hotell eller en restaurant i nærheten av byen. Maten har vekslet mellom julebuffet eller 3-retters meny. Gratis drikke til maten, samt noen drikkebonger til hver etterpå. Som regel ett eller annet underholdningsinnslag under måltidet, og dans til slutt.
|
|
|
#31 |
|
--
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?
Glemte å si at det alltid er fri bar, både lørdag og søndag! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Min sjef er så gnien at vi har ikke noe julebord arrangert av jobb, og ingen gidder å arrangere på fritiden heller ble så dyrt om vi skulle betale alt selv. Vi er en liten privat bedrift med 1 lege, 1 tannlege ,meg en til tannhelsesekretær og 2 sykepleiere
Sist redigert av Honda : 17-11-11 kl 23:24. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?..... Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 23:05. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Jobben min skal på Grefsenkollen restaurant (som er veldig god). Det er bare en kveld. Det pleier også være en del alkohol på firmaets regning involvert.
|
|
|
|
#36 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Varierer, men som oftest bestiller vi bord på en eller annen restaurant i byen og betaler mat og drikke selv. Tror arbeidsgiver har betalt litt (sånn ca. 20 %) en gang. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?340 mann i kantina på jobb, alt du kan tenke deg av varm og kald julemat, alt du kan tenke deg av desserter, underholdning, dans og x.antall "bonger". Vi er 250 ansatte og har muligheten til å ha med følge. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Vi har ikke julebord. Dette fordi det er midt i den mest hektiske perioden for oss som er ute. P.t. teller jeg 13 julebord/lunsjer/festmiddager. Vi har hatt noen turer til skisteder o.l. på nyåret. Men november-mars er det mye for oss som er ute. Vi avslutter med en stor julelunsj siste arbeidsdag før jul m/utdeling av gaver og alle får fri mellom jul og nyttår.
|
|
|
#39 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?I år er det julebord med overnatting på Oscarsborg Hotell og Spa. Fakkeltog og middag lørdagskvelden, brunch og omvisning i festningen på søndag. Alt er dekket av jobben, og det er med partner.
|
|
|
#40 |
|
maler
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Hvis vi vil ha julebort, må vi arrangere og betale selv. Det bruker vi også å gjøre, og det bruker å være kjempekoselig. I år skal vi ha uformell tapaskveld hjemme hos en av de ansatte.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|