|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Cubus-barn"
Men du sier jo at du ikke tror på meg når jeg hevder at det er tvilsomt at man finner billig tøy som er identiske med dyrt merketøy?
|
|
|
#2 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Cubus-barn"
Du sier jo selv at kopier er identiske? Da får man jo faktisk varen mye billigere. (Og, nei, dette er ikke noe forsvar av kopier eller en oppfordring til å kjøpe kopier.)
Hvis de kjøper merketøyet kun fordi det er merketøy, så syns jeg det er idiotisk. Syns ikke du? Å betale ekstra for økologisk, etisk, etc, det blir litt annerledes, tenker jeg.
Men de kjøper kanskje Kari Traa-undertøy pga merket? Hvorfor koster en Björn Borg-boxershorts flere ganger mer enn en hvilken som helst annen boxershorts? Jeg nekter å tro at kvaliteten er så mye bedre.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|