Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Beinplass i bakovervendt sete?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-11, 21:00   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Nei, det er ikke et problem pr i dag (dvs det er et problem at han blir helt krakilsk) vi greier fint å brekke han inn. Men at det hadde blitt et problem om ikke så lenge er jeg sikker på. Men vi skal få tak i kloss å legge under og da tenker jeg mye er gjort.

Når det kommer til vinterdress og kjøring i kaldt vær så er det liten grunn til å gjenta meg selv. Har man ikke opplevd 30 minus så er det vanskelig å forstå hvorfor jeg ikke firer en mm på dette, det skjønner jeg godt.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:07   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Nei, det er ikke et problem pr i dag (dvs det er et problem at han blir helt krakilsk) vi greier fint å brekke han inn. Men at det hadde blitt et problem om ikke så lenge er jeg sikker på. Men vi skal få tak i kloss å legge under og da tenker jeg mye er gjort.

Når det kommer til vinterdress og kjøring i kaldt vær så er det liten grunn til å gjenta meg selv. Har man ikke opplevd 30 minus så er det vanskelig å forstå hvorfor jeg ikke firer en mm på dette, det skjønner jeg godt.

Her er det også 30 minus sånn for å ha sagt det, er ikke bare der du bor. Vi brukte ullklær og pledd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 22:23   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Men floksa, har du justert bøylen under?

Gammel 23-11-11, 22:45   #4
Lommelun
Superduperaktiv

Medlem siden: Mar 2010
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Det er fortsatt vanskelig å forstå selv om man har opplevd 30 speik...

Flere lag med ull f.eks. varmer jo fantastisk godt... Mye bedre enn hva en vanlig vinterdress gjør...
Jeg klarer bare ikke helt å forstå hvorfor du mener nettopp vinterdressen er så essensiell.
Og jeg prøver helt ærlig ikke å være vanskelig nå. Bare undrende.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 16:16   #5
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Titt og ofte 20 minus her og det er ikke behov for vinterdress av den grunn. Ullklær og pledd holder i massevis. Du kan også bruke f.eks bruke vognpose i bilen. Bare å tre selene gjennom hullene det. Lammeskinn er også fullt mulig å bruke.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:27.