Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-11, 21:36   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldre

Jeg tror det blir penger til svigers.

Mamma får en cardigan og noe mer. Pappa får bøker.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 01:08   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldre

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg tror det blir penger til svigers.

Mamma får en cardigan og noe mer. Pappa får bøker.

Det ble ikke penger til svigers, men dyr vin, bok til svigerfar, gavekort på KK i 10 uker til svigermor og 4 spekepølser med kniv og skjærebrett til dem begge. Vinen skal passe både til spekemat og annen mat.

Mamma får en genser og en pysj og pappa får ingenting, for han er bortreist. Han skal få en bok + noe mer når han kommer hjem til nyttår.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 09:37   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Mamma har leddgikt og får sånn skrukorkåpner/melkekartongåpner og ostehøvel fra Enklere Liv, en ullnattkjole fra Nøstebarn, ullsokker og et kryssordblad.

Svigerfar vil ikke ha noe så han har vi gitt opp for lengst. Han bare MÅÅ printe ut alt han leser på nett så vi kjøper alltid en eske med kopipapir og en blekkpatron til han.
Svigermor får seng fra IKEA som er til å heve/senke madrassen.

Gammel 24-12-11, 07:59   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Sammen med min bror gir vi Bruce Springsteen-billetter til mamma og pappa. Svigermor får et nytt anlegg til stuen, da det gamle har tatt kvelden. Det gir vi sammen med min svoger. Hun får også en fin pysj av ungene.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.