Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Holdt på å rygge ned Breivik", ønsker bistandsadvokat

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-11, 00:04   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Holdt på å rygge ned Breivik", ønsker bistandsadvokat

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Historien er litt mer komplisert enn slik Dagbladet fremstiller det altså, her er hele historien. Men samtidig så er jeg enig i at det ikke bør være grunn til å kreve bistandsadvokat. Da er det mange flere som også har grunn til det for å si det mildt!

Jeg kommenterte ut i fra det jeg tidligere leste i RB i dag, originalversjonen. Dagbladets versjon har jeg ikke lest.

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Eh, advokat fordi at han holdt på å kjøre på Breivik? Why??

Jeg tenker PR-kåt når jeg leser slikt. Virkelig.

Det dreier seg nok mer om at denne ordføreren var på øya for å holde et foredrag for utøyaungdommen, ikke dette at han nesten kjørte på gjerningsmannen. Det var tilfeldigheter som gjorde at han og sønnen tok båten ut (og møtte på gjerningsmannen på vei ut), og ikke var på øya da gjerningsmannen ankom.

Gammel 01-12-11, 00:08   #2
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det dreier seg nok mer om at denne ordføreren var på øya for å holde et foredrag for utøyaungdommen, ikke dette at han nesten kjørte på gjerningsmannen. Det var tilfeldigheter som gjorde at han og sønnen tok båten ut (og møtte på gjerningsmannen på vei ut), og ikke var på øya da gjerningsmannen ankom.

Ja, jeg leste reportasjen i rb.no nå, etter at jeg skrev innlegget mitt. Men uansett så synes ikke jeg dette er noe å dra frem. Det var nok mange som var nær Breivik den dagen, ute at alle har krav på advokat og en evt erstatning.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 11:39   #3
slaskepott
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2011
slaskepott har et hav av muligheter foran seg
Standard

Min kjære holdt på å bli drept på brannstasjon den dagen, han har ikke bedt om bistandsadvokat for det. Respektløst av denne mannen, han burde vite bedre!

slaskepott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.