|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min koneJeg ville blitt veldig glad, men selvsagt også forventet at han betalte av sin egen konto da. Ikke at det på noen måte skulle bli en økonomisk belastning for meg.
![]() |
#2 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min kone[quote=Mani;3062988]Jeg ville blitt veldig glad, men selvsagt også forventet at han betalte av sin egen konto da. Ikke at det på noen måte skulle bli en økonomisk belastning for meg.[/quote
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min kone
Neida, det er mange måter å ordne seg økonomisk på. Mannen min og jeg har en god del felles økonomi, men også egne penger. De bruker vi til gaver og sånt, og det er helt rettferdig, for han kjøper en pocketbok og smågreier til sin familie, mens jeg kjøper store og dyre gaver og bruker sikkert 10 ganger så mye penger på det enn hva han gjør.
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min kone[quote=Værdama;3063043]
Nei, det trenger man da vel ikke være? Man kan da vel dele på utgifter uten å ha felles økonomi? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min kone[quote=Værdama;3063043]
Nei, det er ikke sånn her iallefall og en av grunnene til at vi heller ikke har vaskehjelp. Vi blir ikke enige om hvem som skal betale den
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|