Sv: McDonald's-bursdag
Eldstemann har været på Mækkerbursdag 2x og syntes det var så-som-så. Han gidder ikke riktig spise maten derfra. Jeg hadde nok aldri funnet på å arrangere bursdagsfest der, og eldstemann har aldri bedt om det heller. Var det forøvrigt ikke en reportasje engang om, at disse ballerom var rene bakteriebomber ? Ville dog ikke forhindre mine barn i å delta, satser på at de er kvalitetsbeviste nok.
Jeg ser Divines pointe med, at bowling, lekeland etc. tar mye oppmerksomhet fra fødselsdagsbarnet. Problemet her i huset er bare, at jeg er alt annet enn en Domestic Goddess. Dårlig til å rydde, dårlig til å bake, dårlig til å finne på koselige og spennende ting. Har holdt et par selskaper hjemme for storebror (som har bursdag i desember) og det føltes virkelig som et pliktjobb. Mange meldte også avbud fordi folk har 1001 ting de skal gjøre i desember måned.
Så ifjor holdt vi bursdagen i Lekeland, og det var et brak av et sukses ! Storebror var storfornøyd, nesten alle var kommet og hadde gledet seg innmari i forkant, og jeg slapp for en masse bekymringer. Og så fikk alle barna mosjonert masse.