|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: JulaftenproblemDet er mange år siden vi bestemte at jula skulle være hos oss. De av foreldrene som ville komme var hjertlig velkomne. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JulaftenproblemNå virker det jo som om dere egentlig har avtalt at dere skal feire jul hos dine foreldre. Jeg synes vel da at det virker en smule sært å ombestemme seg fordi din søster med familie også kommer. Såfremt du ikke har et veldig vanskelig forhold til søsteren din, må det vel bare være kjekt at de også kommer? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: JulaftenproblemLyckliga gatan...
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: JulaftenproblemTenk på dere selv først |
|
|
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: JulaftenproblemJeg synes som de andre at dere skal velge det dere kjenner blir hyggelig for dere som familie.
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Julaftenproblem
Kom kanskje ikke helt frem i hovedinnlegget, men vi har de siste årene vært hjemme hos oss med svigers og mine foreldre på besøk annenhvert år. Så planen var at mine foreldre skulle komme til oss dette året også! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fartsfantom
|
Som du ser under så har HI utdypet litt:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fartsfantom
|
Vi har feiret jul kun oss i mange år. Det er utrolig deilig. I år kommer mine foreldre for å feire jul med oss. Det blir koselig. Jeg nekter å flytte på meg på Julaften. Og med tre unger og hund så er det best å feire jule i heimen. SÅ jeg ville ha feiret hjemme. Helt klart. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|