|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Konfiskering av mobiltelefon på skolen?
Henvender du deg til noen i denne tråden nå?
Ved å ikke støtte skolen på hva? At mobilen kan inndras for flere dager?
|
|
|
#2 |
|
Er frisk!
|
Jeg kom nok med et generelt hjertesukk om foreldre som klager på absolutt alt skolen gjør for å prøve å opprettholde en viss orden og arbeidsro i timene.
|
|
|
|
#3 |
|
passer i nissedrakt
|
Helt enig, men det er vel ingen som har gjort det her heller? Hovedinnlegget var et ganske åpent spørsmål uten kritikk, eller har jeg misforstått Malou?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Er frisk!
|
Sv: Konfiskering av mobiltelefon på skolen?HI var veldig åpent. Det var noen andre innlegg her og der jeg reagerte på. Men jeg er altså preget av å ha vært borti noen temmelig urimelige foreldre opp gjennom min lærertid, så det kan nok hende jeg overreagerer.
|
|
|
|
#5 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan jeg tro altså! Det er mye rart til og med jeg har hørt, uten å engang ha jobbet i skolen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfiskering av mobiltelefon på skolen?Jeg vet faktiskt ikke hvilke regler som gjelder for mobiltelefon på vår skole. Jeg vet at de må ha den avslått i sekken hele skoledagen, men vet ikke hva som skjer om læreren skulle konfiskere den. Har ikke hørt noe om at den blir inndratt for flere dager, så regner med at de får den igjen ved skoledagens slutt. Ikke hørt noen regel om at det er foreldrene som må hente den i tilfelle. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|