|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Amazon og frakt
Jeg går som regel gjennom biit.no, bestiller der og blir overført til amazon. Grensen på biit er 153 kr for fri frakt. Der har de leker, spill, musikk, film og bøker.
|
|
|
#3 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette stemmer heldigvis ikke, og det er to grunner til det: Den oppgitte grensen på £25 er enten ganske tøyelig fra Amazons side, eller de tar utgangspunkt i listepris og ikke i prisen de faktisk tar (jeg har aldri tatt bryet med å finne ut hvilken av disse som gjør at man får gratis frakt på bestillinger langt under £25). I tillegg er £25 nå omternt 230 kroner, og etter fratrekk av britisk VAT, som er på 20 %, ender man på ca 193 kroner med dagens kurs. (Amazon trekker fra denne automatisk i kassen, så du får se hva du skal betale). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Ja, det er et under at vi ikke har fetere sparekonto enn vi har, egentlig.
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Amazon og fraktTakk for supre tips, mye å ta med seg videre.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|