Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Vår forbrukerhverdag

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-11, 18:07   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Vel, jeg flyr gjerne, (men hadde selvsagt heller tatt toget til Australia om det gikk) men handler minimalt med plastræl og juggel både til oss selv og ungene- kjøper gjerne brukt. Vi lover ikke ungene bare en bittebitteliten leke hvis de er greie hos tannlegen eller på butikken og gir bare gaver til bursdag og jul. Har heller ingen dilldalljulekalender. Som jeg sa i en tidligere tråd, har jeg aldri så mye som kikket i et interiørblad og kjøper fint lite til huset (bortsett fra mat og maling og sånt.) Det er utrolig vanskelig å ikke belaste miljøet på noen måter, så for meg handler det hele om kortsiktige og langsiktige gleder. Hva får vi igjen for en lekebil fra Nille? Ti minutters jubel og så ligger den gjemt under sofaen resten av året. Hva får man igjen for en en reise for hele familien til Island? Jo, kvalitetstid for familien og mye verdifull læring, både historie, kultur og geografi. Jeg synes det blir bra dumt å forsvare unødvendige kjøp med at man i det minste tar lite fly.

Sist redigert av rine : 13-12-11 kl 19:02.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.