Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?
Vi voksne trener begge to. Mannen løper en 6-10 mil i uka, jeg *noe* mindre. Mannen min gjør mye av det som transport til/fra jobb. Jeg skviser det inn når det passer, for eksempel når barna er i seng.
I tillegg spiller mannen min fotball fast en gang per uke, og dann og vann ellers når det passer.
Til sammen er det vel en 10-15 treningstimer per uke her. Mest på ham, men det er min feil.
Vi har tre barn.
Eldste har to aktiviteter, fotball og bandy. De er i "motfase" sesongmessig, med vinterkamper på bandyen og sommerkamper på fotballen.
Mellomste turner en gang per uke.
Minste har ikke noe fast.
I perioder går også alle tre på svømmekurs. Da har vi kurs samtidig for alle, for å redusere logistikken.
Jeg syns logistikken går fint opp. Fotball og bandy trener stort sett nært huset, det er kampene som er styrete, og på håpløse tidspunkter. For turnen så deler vi på kjøringen med to andre familier.
Men vi har hjelp til husarbeidet, da. Det er lettere å trene når man ikke må vente til etter at kjøkkenet, klesvasken og støvsugingen er unnagjort...