Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Private samtaler ved kassaapparatet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-11, 10:40   #3
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Private samtaler ved kassaapparatet

Har også opplevd dette flere ganger i diverse butikker. Har de sett meg og likevel velger å fortsette samtalen og det drøyer, ja da går jeg bare uten varene og handler helst ikke der igjen - så sær er jeg. Om en i kassa på matbutikken prater med en annen og likevel ekspederer meg imens, det er noe annet og helt greit.

Har undra meg flere ganger om dette har noe med trynefaktor å gjøre eller ei. Skulle f.eks kjøpe ny komfyr for ett par år siden. Hadde bestemt meg for hvilken og visste hvilken kjede som førte og hadde inne. Gikk til den nærmeste. Kikka rundt for å se om jeg fant den. Få andre kunder, flere ansatte, ingen som spurte om jeg trengte hjelp. Gikk til kassa å stillte meg der, jeg SÅ at tre ansatta stod ett godt stykke bak, så meg og så fortsatte å prate. Jeg venta litt til og så bare gikk jeg. Måtte kjøre ganske langt til neste butikk, men der fikk jeg hjelp med en gang. Mon tro om de hadde oppført seg annerledes om jeg hadde vært tynn, pen og velkledd - gjerne med lapp i panna om at jeg kom for å bruke 11.000kr der og da.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.