|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?
Jo, det kan jeg være enig i. Men det er virkelig ikke verdens undergang om barna må vente ett par dager til før de kan gå på skøyter (gitt at disse er byttbare i romjulen). Barna får som regel en haug med gaver hver jul, og om det nå er en gave eller to som ikke passer perfekt, skal det ødelegge for resten? Det er ikke en selvfølge at besteforeldre orker å gå i butikker med detaljerte lister, ei heller følge med i svingen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Det er vel ingen som påstår at det er verdens undergang, men at barna blir skuffet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
etterpåklokest
|
Frances, det er godt mulig dine barn får hauger med gaver hver jul, men du skjønner at det betyr ikke at alle barn får det? Noen barn får ikke mange gaver, og dersom de få gavene som ikke kommer fra foreldrene, men besteforeldre,tanter og onkler ikke passer, verken i størrelse eller vanskelighetsgrad hvert eneste år, så har jeg ikke problemer med å skjønne at de blir skuffet. Sist redigert av Cuyahoga : 26-12-11 kl 12:06. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mine barn fikk 6 gaver hver. Så det var absolutt ikke en haug. Men jeg har et inntrykk, blant annet av mange tråder her inne, at det er en "haug" med gaver til barn. Stort sett. Å ja, jeg synes det er en uting å bli "satt ut", "gråte og rase", "bli misfornøyd" av gaver som man mottar. Det er ikke noen selvfølge at man skal få gaver. Men det er jo selvsagt min mening. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|