|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange frysere har dere?Hamstre og hamstre. Jeg kjøper inn stort på tilbud, har gjort om kottet i kjelleren til matlager og fryseren er proppfull. Skulle gjerne hatt en fryser til også, siden vi tross alt er 7 mennesker i familien.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#2 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor mange frysere har dere?
7 mennesker hvor det er barn i vekst forstår jeg. Men å hamstre kjøpe brød og fylle fryseren?? Den sliter jeg med altså. Ett eksempel er, eldre dame på snart 70 år som spiser mange av de varme måltidene på dagsenteret. Jeg anser det som uøkonomisk.
|
|
|
#3 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange frysere har dere?
Joa. Men der har jeg litt tendens til å tenke at det kan være erfaringer med matmangel og lignende som gjør seg litt gjeldende også. Og at fryseren full av mat på en litt irrasjonell måte representerer en slags trygghet?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|