Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vi skal kanskje flytte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 22:34   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Det er visst en dame som hadde blir lovet en titt på huset. Dette skjedde for et par dager siden, før vi visste om vi kunne satse.

Dumme, dumme dame. Jeg lurer på om jeg skal ringe henne og advare mot det skranglete huset som er til salgs?

Det var litt dårlige forhold på telefonen da jeg snakket med onkelen min, og jeg misforsto først hva han sa. Jeg trodde han sa at siden det var en enslig same som skulle komme ville hun sjekke om huset var lettstelt. Jeg visste ikke at samer var så dårlige på vedlikehold av hus

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:41   #2
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Flyttet vil jeg gjort! Lykke til med flytting!

Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 13:20   #3
teia
Pirkete

teia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det var litt dårlige forhold på telefonen da jeg snakket med onkelen min, og jeg misforsto først hva han sa. Jeg trodde han sa at siden det var en enslig same som skulle komme ville hun sjekke om huset var lettstelt. Jeg visste ikke at samer var så dårlige på vedlikehold av hus

Hvordan går det? Vil samedamen ha huset?

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:18   #4
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har dere jo bestemt dere, men jeg liker å komme med totalt unyttige meninger: Det virker jo som om dere bør flytte i løpet av noen år uansett pga plassmangel så da er jo dette en perfekt deal. Men det vet dere jo

Lykke til med flytting og salg!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.