|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
...we have cookies
|
Sv: Jeg trenger prikker
Og der er jeg så ulik deg, vet du. Jeg er ikke så shoppete av meg. Jeg kan synes det er hyggelig å tusle i en butikk og se på, evt også ta på, men jeg bruker ikke så mye penger på shopping. Med mindre det er noe hunderelatert, og selv da shopper jeg ikke så masse. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Ja, grønne prikker er koselig
|
|
|
|
#4 |
|
...we have cookies
|
Konstruktive kommentarer er alltid velkomne. Så kan man heller gi blanke i hvilken farge prikken har. Det kan jo være at en rød var ment som en grønn, bare fordi man (jeg) bommet i det prikken skulle gies. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Metallica!!
|
Trykk på kontrollpanel og scroll nedover, der får du opp liste over eventuelle prikker og poeng.
Hehe, ja jeg har hørt om dem som bommer litt på fargen ja.
|
|
|
#6 |
|
Livsnyter
|
Jenter, dette er jo ikke måten å lokke frem Mauser på. Lovnad om bilder av pupper og andre fristende kroppsdeler eller dirty talk er stikkordet. :tsktsk: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerTakk, Interference
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Jeg legger aldri ut verken bilder av pupper eller andre kroppsdaler, så det ville jo være ren løgn. Dirty talk hvisker jeg helst rett i øret til den som skal høre. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man trenger neppe å legge ut bilder, lovnader om bilder holder nok lenge.
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |