Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ikea-kjøkken?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-12, 21:18   #18
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Noen her i huset har det veldig travelt, så det blir riving, gulvlegging, maling, elektriker osv, og så montering av så mye som han får til rett etter levering. Jeg vurderer sterkt å flytte til svigers imens.

I dag har vi kjøpt stekeovn og induksjonstopp (Siemens), ventilator (Bosch), samt muligens funnet gulv. Mannen var først temmelig lunken til gummigulv, men har ombestemt seg etter at han så det kjipe utvalget i belegg og laminat som var tilgjengelig. Benkeplate er vi ikke helt bestemt på; igjen gjelder det å finne noe som er tilgjengelig uten for lang leveringstid. Jeg heller i retning eik eller valnøtt heltre. Veggene skal males i chi, for den er visst enda hvitere enn S-0500-N, som faktisk viste seg å inneholde både fiolette og okerfargede pigmenter, til tross for fargekoden. Jeg har nemlig vært og blitt instruert i malingsbutikken i dag, og fikk se den faktiske blandingen på de to fargene.

Sist redigert av Nera : 04-01-12 kl 21:30.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.