Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Sannemors oppussingstråd

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 22:04   #1
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Sannemors oppussingstråd

Det går unna med oppussingen, jeg blir imponert (og litt flau for her går det sakte)

Gammel 03-10-06, 22:07   #2
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Det går unna med oppussingen, jeg blir imponert (og litt flau for her går det sakte)

Eh... Vi kan vel ikke akkurat skryte på oss det.. Ting tar tid! Det er halvannet år siden vi begynte, så det har virkelig gått i rykk og napp. Nå har vi innsett at vi aldri blir ferdig dersom vi skal gjøre dette selv, så vi har leid inn folk.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:11   #3
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Jups det gjorde vi også nå (stue og kjøkken) - men etter vi har fått hjelp orker jo ikke mannen å gjøre noe selv lenger

Gammel 03-10-06, 22:11   #4
Jr.
sasiltranopogol

Jr. sin avatar

Hvor: sammen med 538.410 andre
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Nå har vi innsett at vi aldri blir ferdig dersom vi skal gjøre dette selv, så vi har leid inn folk.

Den erkjennelsen kom vi også til da vi totalrenoverte vår leilighet og jeg er veldig glad for det. Alt ble gjort bedre, raskere og i det store og hele, billigere. Det som ikke ble gjort ferdig da, står stort sett fortsatt ugjort nå, fire år senere.

Gammel 04-10-06, 22:18   #5
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

Den erkjennelsen kom vi også til da vi totalrenoverte vår leilighet og jeg er veldig glad for det. Alt ble gjort bedre, raskere og i det store og hele, billigere. Det som ikke ble gjort ferdig da, står stort sett fortsatt ugjort nå, fire år senere.

Det er det jeg frykter.

I dag har de begynt på soverom nr. 3. Der har de revet lister og et skap. De måtte visstnok legge på tapetfornyer der skapene har stått da veggen er veldig ujevn. Jeg har ikke vært nede og sett ennå, men jeg skal ned etterpå. Det blir spennende!

Gammel 08-10-06, 10:52   #6
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sannemor, skal du beholde de små og store glasskuffene under kjøkkenskapet? Hvis ikke, vil jeg GJERNE kjøpe dem!

Gammel 08-10-06, 16:33   #7
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Sannemor, skal du beholde de små og store glasskuffene under kjøkkenskapet? Hvis ikke, vil jeg GJERNE kjøpe dem!

Jeg vet ikke om jeg tør å si det, men jeg kastet de... Og de er av et kjent merke, husker ikke hva det var men søsters holdt på å sparke meg bak da hun hørte det.

Gammel 08-10-06, 17:50   #8
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke om jeg tør å si det, men jeg kastet de... Og de er av et kjent merke, husker ikke hva det var men søsters holdt på å sparke meg bak da hun hørte det.

HVA? Du skulle hatt bank, jente! :fy: Kaste slike artige fine ting som noen kan ha glede og nytte av? Samlere, femtitallsentusiaster og meg, feks....

Gammel 09-10-06, 13:27   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jammen tullejenta, det er jo samleobjekter jo!!!!
Skjønner at søsteren din holdt på å sparke deg bak

Kjøkkenbilder?
Det nye er jo RÅLEKKERT!!!

Gleder meg til å se flere bilder

.......men....jeg har kastet slike selv jeg da, så jeg har SVÆRT lite å si i denne sammenheng

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.