|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Kommer helt ann på filmen det....men hvor skumle kan de egentlig være de filmene som er tillatt for 7-åringer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?
Vi kjenner bare noen få av foreldrene, så dette synes jeg høres vanskelig ut. For man sender da ikke tekstmeldinger til vilt fremmede mennesker og spør om ungene deres får se 7-årsfilm på kino? Eller må jeg bare slutte å tenke på at jeg "ikke skal forstyrre"?
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
Jeg synes du sa at dere skulle fremskaffe lapp fra foreldrene deres om at de har lov til å være med? Hvordan skal du få tak i det hvis du ikke har tenkt å spørre foreldrene deres om barna får lov?
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
Den tenkte vi å sende ut sammen med invitasjonen.
![]() |
![]() |
#5 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Min gutt var 6 år da han så Anne + Jørgen = sant, uten oss foreldre. Den har vel 7-årsgrense. Han var veldig redd 4-5 måneder etter den filmen. Vi måtte bl.a. være på rommet hans eller rett utenfor døren når han skulle legge seg.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|