Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fine melkeglass?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-12, 00:58   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine melkeglass?

Vi har også disse, designet av Aino Aalto, fra Iittala.

Jeg liker de veldig godt. Finnes i to størrelser, i våre skap er det flest av de store da vi foretrekker skikkelig størrelse på glassene. Vi har blanke, men de finnes i flere veldig kule farger, foreldrene mine har lillasotede som er fine. Man får også kjøpt salatskåler og mindre skåler i samme serie.

Vi har tidligere hatt Grand Cru fra Rosendal, men der har kun 2 av 8 glass overlevd vanlig bruk i 5-6 år. Elendig kvalitet, store biter ble slått av lett som bare det. Har også ett par Eva Solo-glass. De er helt greie, men jeg virkelig liker det "enkle, men alikevel noe"-designet til Iittalaglassene.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.