Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Color Fantasy

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-12, 20:00   #1
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Color Fantasy

Tok Color Line Magic før jul, og det var veldig deilig. Spa er å anbefale. Dessuten hvis du trener, kan du trene med god utsikt der også. Vi droppet underholdning og satt og skravlet i pianobaren i stedet.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:02   #2
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Tok Color Line Magic før jul, og det var veldig deilig. Spa er å anbefale. Dessuten hvis du trener, kan du trene med god utsikt der også. Vi droppet underholdning og satt og skravlet i pianobaren i stedet.

Ah! Høres deilig ut med timer i pianobaren! Det vil jeg også forsøke å få til, men jeg vet at det er bestilt plass til mat og show begge dagene så det må jeg nok bli med på.

Jeg har tenkt på å ta med treningstøy og det høres bra ut med trening med god utsikt! Kanskje jeg bør sjekke ut om jeg kan få bestilt en spa-behandling også. Det hadde vært deilig...

Gammel 08-01-12, 21:21   #3
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

He-he, det har vi også gjort da vi reiste alene. Mye koseligere enn underholdning syns nå jeg.
Bartenderen kjente oss igjen da vi kom med ungene et halvt år senere og de fikk mikse sine egne fargerike kreasjoner på ettermiddagen da det var helt stille der!

Gammel 08-01-12, 23:00   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er fint å få med seg underholdningen jeg da. Samtidig som jeg drikker Strawberry Daquari. I høstferien tok vi den båten i storm og det var skikkelig ille ene natta, det er første gangen jeg har tatt reisesyktablett på den båten fordi jeg visste det ville bli storm. Har aldri gjort det før på den båten og har tatt den flere ganger i både litt sjø og ikke. Båtene er så store og stabile at det er ikke noe problem. Har heller hatt problemer med at jeg har fått sjøgang når jeg har kommet hjem igjen de gangen jeg syntes det var nesten rart jeg ikke ble sjøsyk på båten.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.