|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Har dere korte/lange negler? Bruker dere mørk/lys lakk? | |||
| korte negler |
|
94 | 62,25% |
| lange negler |
|
25 | 16,56% |
| mørk lakk |
|
34 | 22,52% |
| lys lakk |
|
40 | 26,49% |
| for en dustepoll |
|
8 | 5,30% |
| Negler i kaos |
|
37 | 24,50% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 151. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvordan er neglene deres?Akkurat nå har jeg sølvlakk med svarte stjerner. Har prøvd meg litt frem med negllakk nå i helgen så neglene matcher kjolen jeg skal ha på neste helg. Men til vanlig har jeg fransk manikyr eller lys negllakk. (de har blitt litt slitt i tuppene ila helgen, men det må av i kveld uansett, kan ikke gå sånn på jobb!)
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 08-01-12 kl 21:29. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvordan er neglene deres?Mine negler er kortklipte, jobber i helsevesenet og det er ikke forenelig med lange negler.
|
|
|
#3 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er neglene deres?
Hvilket merke på stjernelakken? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er neglene deres?Jeg har som oftest korte negler, men vil gjerne ha litt lange. Neglene mine er sprø og fliser seg lett, jeg må stelle dem, bruke negleforsterker og lakke regelmessig for at de skal holde seg pene. Bruker som oftest ganske nøytrale/nude lakker, men blir lett betatt av bling og dyp glam også. Har periodevis dilla. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Det er billig lakk fra BikBok/HM/Cubus/KappAhl - Depend. Helg grei som "lekelakk" hvor man skal stæsje neglene for en kveld.
|
|
|
#6 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvordan er neglene deres?Jeg biter negler. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Aaaa.... det er sånn hun ene på internposten på jobben har fått sånne fine dekorative negler. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
~~~~~~~
|
Jeg har ikke sett disse settene i Norge, men ebay har mange av disse. Artig med noe annerledes til fest.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|