|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Mat til barna i dåp?Jeg kan ikke skjønne at man trenger noe annet ved siden av det dere skal ha. Til den gravide kan du fryse ned noe av spekematen først, det skal vel være greit å spise det da eller? Dere har kanskje ikke eggerøre til spekematen siden dere har rømmegrøt? Det kan kanskje være ett alternativ?
|
|
|
#2 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat til barna i dåp?Vi serverer forresten rømmegrøt med spekemat hver 17. mai. Ingen av ungene er misfornøyd med det. Da har vi eggerøre og potetsalat også. Og nå ble jeg litt i tvil, men vi har røkelaks også, har vi ikke? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Mat til barna i dåp?
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Ok, da ville jeg kanskje hatt ett alternativ. Jeg klarer ikke rømmegrøt så jeg ser problemet.
|
|
|
#6 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat til barna i dåp?Jeg klarer heller ikke rømmegrøt, er sikkert derfor jeg tenker over det. Fryse ned spekepølsa er ikke et alternativ fordi vi antageligvis skal bestille mat gjennom en kompis som er kjøkkensjef på et hotell her. Men vi skal ha eggerøre og potetsalat inntil, ja - så kunne funnet en type kjøtt som passer inntil det.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Samme her. Mine ville ikke rørt rømmegrøt, men nå er de ganske kresne, da.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|