Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor mye pes er det med benkeplate i oljet eik?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-12, 23:08   #1
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye pes er det med benkeplate i oljet eik?

Jeg fatter og begriper ikke hva vi gjør med vår benkeplate, for den er kjempestygg! Den er fra Bauhaus, vi oljer 3-4 ganger i året, og er ikke veldig sølete. Men den blir liksom aldri ordentlig mettet, ser det ut som. Den har fettflekker, og får sorte ringer og merker etter metallting som har stått rett på benken. Jeg skal aldri mer ha heltre benkeplate.

Gammel 15-01-12, 23:19   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye pes er det med benkeplate i oljet eik?

Det er ikke noe pes, fordi jeg ikke gidder å gjøre noe med at den blir stygg og gir en lang marsj i hele benkeplata. Dog er det utrolig teit med benkeplater i tre på kjøkken . Det er ueffent å bake på (deigen klistrer seg ekstra godt fast i strukturen på treet, og jada det finnes bakematter men det er ikke like fikst å lage stooore deiger på), det tåler ikke høy varme uten at det blir merker, det tåler ikke vann, det tåler ikke å bli skjært i og det bør vedlikeholdes sånn noen lunde med oljing osv.

Nei, jeg skal ha benkeplate i granitt eller ett komposittmateriale som tåler alt neste gang.

Sist redigert av Vianne Rocher : 16-01-12 kl 00:03.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.