Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vil du være vennen min?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-12, 21:32   #1
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg vil forresten gjerne ha noen sin snabel...

Siden eg ikkje har ungar i "fantorang- alderen" lenger, vart den setningen rett og slett litt.... øh.. spesiell.

Og så burde eg vel i grunn meldt meg her, siden eg sakner å ha ei god venninne. Men eg tør ikkje....

Gammel 18-01-12, 21:35   #2
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.

Siden eg ikkje har ungar i "fantorang- alderen" lenger, vart den setningen rett og slett litt.... øh.. spesiell.

Og så burde eg vel i grunn meldt meg her, siden eg sakner å ha ei god venninne. Men eg tør ikkje....

Vi er ikke farlige

Og jeg humra over den setningen jeg også, selv om jeg er godt kjent med Fantorangen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:38   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg bor forresten i Stavangerområdet, så om noen i nærheten vil finne på noe og bli bedre kjent så er jeg klar. Jeg har alltid plass til flere venner.
Fjernvenner er selvsagt og velkomne.

Gammel 19-01-12, 09:42   #4
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.

Hvor bor du, da?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 09:57   #5
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg burde absolutt melde meg her, siden jeg flytter i løpet av februar. Jeg flytter til Skien, uten at jeg kjenner særlig mange der. Hyggelig om noen her inne har lyst til å møtes etterhvert!

Gammel 23-01-12, 19:39   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Se! Fine tråden!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.