Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-12, 09:09   #461
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

De støvlettene var fine og så gode ut. Merke?

dharma er ikke aktiv  
Gammel 21-01-12, 10:16   #462
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Hvordan er størrelsene til Laredoute?
Jeg sikler på den badedrakten lengre opp i tråden her.
Jeg er 162 og veier 74kg. usikker på om jeg skal gå for 40 eller 42 jeg.
Jeg skal jo være på vei ned i kilo så det er kanskje dumt å kjøpe 42 da?

Det er franske størrelser så 40 tilsvarer 38, 42 tilsvarer 40 osv. Jeg er vanligvis 36, men har bestilt badedrakt derfra før i 38 og den er litt knapp, dermed har jeg bestilt 40.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 21-01-12, 10:45   #463
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Da ble det visst en slik på meg også

Gammel 21-01-12, 11:48   #464
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-01-12, 14:01   #465
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fiiint!

Gammel 21-01-12, 14:23   #466
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja Godt å ha på også.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-01-12, 14:29   #467
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte en veldig nydelig genserkjole i 100% kashmir på eBay i går. Ble utrolig glad da jeg vant auksjonen. Får ikke lagt inn bilde dessverre. Men den er bredstripete i krem/lys brun, litt utskrådd og med ribbestrikkete partier øverst og et godt stykke opp på ermene.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 21-01-12, 19:41   #468
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

malene birger jakke, på salg

chill norway

desigual

til ipaden

Får ikke til å linke direkte dessverre....

salg på cream

Sist redigert av morgana : 24-01-12 kl 10:21. Årsak: Endret lenkene til bilder
morgana er ikke aktiv  
Gammel 21-01-12, 19:51   #469
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpe meg skjørt på mandag ser jeg...

Kule støvletter også!

Gammel 21-01-12, 19:57   #470
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Kjøpe meg skjørt på mandag ser jeg...

Kule støvletter også!

Var 60 % på støvlettene, så jeg måtte bare.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-01-12, 20:41   #471
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er skjørtet med eller uten baklommer, Nessie? Og hvor langt er det?

Gammel 21-01-12, 20:45   #472
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

De støvlettene var fine og så gode ut. Merke?

Sitat:

Varm og god støvlett produsert eksklusivt for Lille Vinkel Sko. Denne modellen er fôret hele veien med et mykt og lunt saueskinn. Ellers er den utført i glatt skinn, og med en tykk gummisåle med en liten hælhøyde. Som en røff detalj er glidelåsen plassert på yttersiden av skaftet.

www.lillevinkelsko.no

Gammel 21-01-12, 23:03   #473
Stripete ullsokk
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2012
Stripete ullsokk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det var ein kjempe fint antrekk, likte det veldig godt

Stripete ullsokk er ikke aktiv  
Gammel 23-01-12, 20:18   #474
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Røde Art støvletter (på 60%)

Måtte jo ha røde støvletter til dette skjørtet:

Gammel 23-01-12, 20:31   #475
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Prøver å overse de fine skjørtene dere bestiller, men det er jammen ikke lett....

Gammel 23-01-12, 20:57   #476
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Dette er visst på vei til meg:

Dette kom i dag og passer helt perfekt. Tenker jeg skal en tur innom en butikk og finne singlet i en av de spreke fargene (lilla eller den rød-rosa). Heldigvis duger svart også, så da har jeg antrekket for morgendagen klart.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 23-01-12, 23:15   #477
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Nessie: er du fornøyd med vesken du kjøpte før jul? Har enda ikke blitt å bestille, men vurderer...
Er den stor?

Ema er ikke aktiv  
Gammel 23-01-12, 23:32   #478
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jammen atte, hvor da Tussilago? Skoene altså.

Gammel 23-01-12, 23:55   #479
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Endelig ny dunjakke.

Evita er ikke aktiv  
Gammel 24-01-12, 09:57   #480
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Nessie: er du fornøyd med vesken du kjøpte før jul? Har enda ikke blitt å bestille, men vurderer...
Er den stor?

Den var suuuperfin
Men jeg returnerte den fordi det ble helt feil farge ift støvelttene mine… som var grunnen til at jeg kjøpte den. Men har fortsatt ikke funnet en veske som matcher enda

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.