Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er jeg kravstor angående matallergi og bursdager?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-12, 10:15   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg kravstor angående matallergi og bursdager?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

tror jeg antagelig jeg heller ville laget en selv enn å be foreldrene ta med ett stykke til sitt barn. Det er hyggeligere å kunne spise av en felles kake, synes jeg. Men jeg liker å bake og synes ikke det er noe stort bryderi å slenge sammen en ekstra kake, selv om den er fra kakemiks, som jeg ellers aldri bruker.

Som jeg nevnte i innlegget mitt under er det da viktig å forsikre seg om at ikke pynten, hvordan man serverer kaka (på samme fat som noe med gluten f.eks, det skjer ofte, eller med kakespade/gaffel/kniv som deles med noe annet), eller glasuren ødelegger hele opplegget

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 10:20   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg kravstor angående matallergi og bursdager?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Som jeg nevnte i innlegget mitt under er det da viktig å forsikre seg om at ikke pynten, hvordan man serverer kaka (på samme fat som noe med gluten f.eks, det skjer ofte, eller med kakespade/gaffel/kniv som deles med noe annet), eller glasuren ødelegger hele opplegget

Ja, det er en viktig påminnelse. Jeg har heldigvis hengt nok på forum til å ha hørt om dette, så jeg håper jeg ville husket det dersom det ble aktuelt (det har det så langt ikke vært). Jeg ville nok spurt den aktuelle gjesten (eller foreldrene) om tips til hva man gjør og hvor nøye man gjør det. Skjønner veldig godt det du sier om at det er trist for både den ene og den andre når man har prøvd å få det riktig, og så er det ikke bra nok likevel.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.